Translate

štvrtok 28. júna 2012

Všetko ma svoj čas a miesto



Ja, -0.  Skúsil som teraz.
Všetko ma svoj čas a miesto :
My to vieme, tak si robíme, čo chceme, všetko máme dovolené. Načo ťažiť svoju hlavu, už nie je čas na nápravu. Len, nech sa už nestane. Opravovať staré chyby, nemá zmysel, len aby neboli ďalšie, riadne veľké exkluzívne, čo dostanú sa pod kožu. Na nič nie je dobré myslieť, tým sa všetko pokazí. Robiť, čo je prirodzené, čo sa nám tu všetkým páči a nikoho nezatlačí. To, čo sa mne nepáči a nemám rád, ako každý, nech je to tak navždy. Hlava hore i keď chýba ciel, keby sme všetko vedeli, boli by sme v prdeli. Niečo si treba udržať, keď zafúka silný vietor, ktorý by nás s cesty zmietol, ale ja aj niečo mám a nie je to náhoda. Niečo máme každý, len my vieme, čo to je, len nevieme, čo príde, či sa nám to zíde. Smolu máme, keď sme slabí, keď sa darí, nič sa nepokazí, i keď vtedy by aj mohlo. Som pripravený tomu čeliť, aj sa rozbiť o problémy, časom sa to zahojí.

Príde ďalší deň a ja ho hrozne chcem. Pekný deň.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára