Translate

piatok 8. marca 2013

Zlý žart



Ja, -0.  Skúsil som teraz.
Zlý žart  :
Nie, kydať na ženy sa nechystám, nie je mi to treba, veď oni sa polepšia. Nakoniec, som sa tomu však nevyhol, pokračuje text. Nechajú si poradiť, veď sú celkom šikovné, oni nad tým zvíťazia, porazia svoje problémy, budú čarovné a krásne, jeden za druhým o nich budú písať básne. O tom, že z nich človek žasne a o svoju treba bojovať, tej túžby sa nikdy nevzdať, dobré v sebe predať, tak chcem, aby to bolo. My muži mame svoju silu, máme za sebou veľa ťažkých bitiev, výhry aj prehry, pretieklo veľa krvi. Vydajte sa teraz aj vy do boja, nebuďte lacné, deň za dňom, budete o krok bližšie k cieľu, vyžadujte kvalitu, zdvihnite svoju úroveň. Žiadajte to, čo Vám patrí, svet musí isť vpred, nie je dobré lacno predať, taký kšeft sa neoplatí, nebuďte skromné, nastavte svoju cenu. Treba sa snažiť a byť dobrý, aby som si zaslúžil, keď nebudem, tak si žiadnu nenájdem, žiadna ma nebude chcieť, to by bolo zle. Veď to je to, prečo žijem, chcem jej to aj dokázať, musí mať istotu, že sa nemusí báť, chcem to ja i ona. Prekonáme všetko, pokiaľ žijeme, všetko dá sa, buďme ústretový a konštruktívny. Reči sú málo treba činy, hovoriť vie každý. Sladké rečičky sú pekné, ale málo platné, nehovor a konaj, na reči nie je nikto zvedavý. Doteraz sa možno dalo, len to treba natrvalo, i keď si zatiaľ dokázal, netreba sa chváliť, tým to môžeš uraziť, môžeš všetko stratiť, nezostane ti nič. Treba sa koncentrovať na budúcnosť, dobré veci si zachovať. Až na konci si môžeš povedať, zvládol som to, bol som dobrý. Bolo to pre mňa, to úplne najviac, každá sekunda bola ťažká, svoju tvár som zachoval, bolo to ťažké, Ja som však ten, čo to dokázal, nezišiel som z cesty. Cenné a vzácne veci, by mali mať riadnu hodnotu, úplne inú ako doteraz. Mal by nastať prevrat, nie len jednoducho lacno predať, nie ako doteraz, že je to úplne zadarmo, teraz mnohý kvôli tomu žijú nadarmo, nechali sa oklamať. Trebárs už tým, že on je navyknutý, že to funguje a klape, že oni sú vzácne, má to pre nich absolútnu cenu, oni tým pohŕdať  nechcú a ani nemôžu. Občas vadí čeliť výsmechu, keď si vysoko nad ním, on je úplne prázdny, ani si nič neváži, taký sú dnes víťazi. Neskutočne cenná vec, ktorú majú tí, ktorý pre to nespravili nič, vyslovene tak, že tí, čo si z nich robia žarty, je to úplne nechutné, maximálne debilné. Je to aj preto, že pre nich nehrá žiadnu úlohu česť, mal by za to na ne prísť trest. Toto nie je sranda, ani zoologická záhrada ,za toto by ich mal niekto potrestať, keby som vedel tak to urobím  ja. To čo robia ma uráža, ponižuje to moje túžby a sny, bez ohľadu na to, že nemám nič, to dokážem akceptovať, uráža ma, len fakt, ako to funguje. Bolí ma, že sú také úbohé, v nich sa rodí nový život, chcem aby sa celí Svet zmenil, nech nezostane kameň na kameni, chcem, aby sme šli v pred, bojujme za lepší svet.

Toto je zlý žart.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára