Translate

piatok 28. augusta 2020

Dlhé roky


 Tajomstvá mojej existencie


Dlhé roky.


Yecyia:

Prišiel čas napísať pre mňa významnejšie skúsenosti, ktoré som vnímal počas dlhých rokov. Tieto vnemy sa tiahli ozaj dlhé roky, tak to aj chodí.

Pred dávnymi rokmi ako som vnímal rôznorodé veci v mysli jeden z nich bol slogan „Máš frajerku“. Žiadnu som nemal a tak ma táto veta privádzala do rozpakov, nevedel som čo to znamená. Roky išli a počul som to dosť často. Nepamätám si všetky okolnosti tých období bolo to už dávno a v mysli sa toho dialo veľa v tých rokoch ale po dlhšom období nastala zmena a tento slogan nahradilo „Yecyia je tvoja frajerka“. Počul som to konkrétne v znení Yacija, ale píšem to Yecyia, vedú ma k tomu isté veci, raz som si krátko s osobou stým nickom písal na čete a  a zrejme tak je to správne písať v mysli som ale počul vyslovované ako Yacija.

 

Tento slogan „Yecyia je tvoja frajerka“ som počúval roky veľmi často, možno cca 6-7-8 rokov. Toto je len holá veta ale v mojej mysli som o tom premýšľal a za tie roky sa stali javy stým spojené ale na veľa si nespomínam. Bola to vtedy každodenná súčasť života, životná realita v každej chvíli a zvykol som si byť od toho odpútaný aby som mohol lepšie fungovať v živote, proste som to žil.

 

Raz ale v náročnom období silných vnemov, keď som aktívne žil vo svojej mysli, keď sa toho v mysli dialo veľa, sa stalo. Do mysli mi nakukla na okamih akoby cez čelo modrá energia, taký malý modrý útvar o ktorom som hneď ale vedel že to bol len začiatok, že to bolo niečo mohutné, nakuklo to do mňa, bol to okamih, čo keby sa do mňa začalo valiť tak neviem čo by to znamenalo, ale bola to mohutná energia, zaplavila by ma, ja som uvidel len ozaj kúsok, videl som to jasne, vnímal som to, ako dôležité a mocné. Hlasy to okomentovali krátko po tom „To bola Yecyia“. Akoby na tom mieste bol dodnes istý vstup pre túto energiu a vtedy som si tam predstavil stuhu s nápisom Yecyia nejako reflexívne, takto to akosi zostalo dodnes.

 

Zážitkov ohľadom Yecyie bolo viac a každopádne často som počúval zmienený slogan že je moja frajerka. Po ozaj dlhých rokoch sa táto situácia vyvinula. Na dvore som rúbal drevo a prišlo prekvapenie keď som počul „Yecyia je zo Šaštína“, čo ma prekvapilo a tak som si nejako povedal, no, niečo som sa dozvedel no a za pár ročkov sa možno dozviem pokračovanie, ale prekvapivo pokračovanie prišlo za chvíľku keď som počul „Yecyia je Bazilika“ čo bol šok, tak som si zmyslel, Bazilika je veľká, tam je asi aj kláštor, či škola a prišla informácia „ Yecyia je komplet celá Bazilika“.

Presne takto som to počul, ale na upresnenie netrpím tým že by bola moja frajerka priamo ako to znie v bežnom význame, ale pre mňa zaujímavé že zrejme hrá v mojom živote a v tom čo vnímam významnú úlohu. Zrejme to skorej značí že je to veľký problém.

 

Pár krát som bol po čase v Bazilike a počul so nejaké informácie o nej  niečo čo v nej je. Rozmýšľal som o dvoch bielych ženských sochách pred oltárom, vraj nie je náhoda že sú bosé, vraj je to symbol a vraj línia medzi týmito sochami je istý priesečník, ktorý keď pretneme ovplyvní to mašu realitu. Vraj tieto dve biele ženské sochy sa za Žiadnych okolností nesmú ocitnúť na jednom podstavci, neviem presne prečo ale nesmie sa to v žiadnom prípade stať.

Tie návštevy Baziliky boli v náročných obdobiach a boli mocné i keď som tam v tom čase bol asi 2 krát, napr. raz mi povedali že tam mám i kamarátov, čo vyznelo skorej, že Bazilika je problém, ale mám tam niekoho kto je kamarát. Okolo tohto bolo toho viac napríklad informácia že je už Yecyia v hrobe, čo som si rôznorodo predstavoval, ovplyvnilo tie predstavy to, čo som vtedy videl.

 

Nie som nejaký náboženský fanatik a tieto veci ma prekvapili a moc to cením. Vyšlo mi z toho poznanie, že tieto veci čo tu máme, tu ozaj nie sú na okrasu ale majú veľký význam, čo ma aj fascinuje. Že tento Svet má mocné a mystické pozadie. A to moc, moc. Nepredstaviteľne. Všetko okolo nás i v nás.

 

Zlatá Brána:

Viac rokov bola jednou z informácií ktoré som vnímal veta „Zlatá Brána otvorená“. Počúval som to často asi skoro denne, roky. V tom čase ako aj spomínam som myseľ vnímal inak a stále bolo rušno, vyložene som sa v mysli pohyboval. Ako som to počúval, tak to vo mne vyvolávalo reakcie a tú Zlatú Bránu som si predstavoval a častejšie som ju zatváral, dával na ňu zámok a tak všeličo a všelijako. Niekedy som cez istú predstavenú bránu prešiel akoby som za ňou šiel po moste, ale vždy som sa vracal a nešiel ďaleko, nechcel som to. Takáto situácia bola častá.

Po rokoch a myslím aj po nejakej pauze kedy som to nepočul sa zase objavil ten slogan „Zlatá Brána otvorená“ len som v tom cítil nejaký mali rozdiel i keď zároveň to znelo tak isto a vtedy zrazu sa mi v mysli objavil vnem akoby som mal penis zasunutý v ústach nejakej ženskej osobe ktorá mala hrozne vyvalené oči a vyzerala zvláštne, čo som vnímal že to bola istá „hra“ ako budem reagovať, že to nebolo len tak, ale že to je mocná vec. Takto táto situácia vtedy skončila. Vysvetlení  je veľa, ale mňa napadlo akoby to bolo lákanie k ukončeniu života, lákanie na zlatú bránu a že to bol v podstate podraz ktorý niekomu vyhovoval.

Toto sa vyvinulo takto, ale takých veci bude veľa, niekedy si pomôžeme, inokedy strategicky ublížime, myslím na dlhšiu existenciu. A klasika, každá minca má dve strany, atď.

 

Momentálne už roky počúvam slogan „Bratislavskí chalani“, nie denne ale už dlho z času na čas, neviem čo to znamená, možno sa to raz vyjaví, možno všelijako.

 

Dlho pred rokmi som počul i slogan „My ťa ojebávame“ a nedávno raz  „robíme ti špinavosti“. Je to troška hlavolam, Všetko môže znamenať všeličo snáď to nie je len zlé.

 

Cením že je to nevšedné, zaujímavé a pestré. Ukazuje mi to túto realitu v inom svetle.

Zvykol som si, nabral nejaké skúsenosti, poznatky, nepúšťam sa do toho, ako kedysi. Teraz ma to tak netrápi, skorej iné prvky mojej povahy mi robia problém.

 

Ďakujem....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára