Translate

streda 12. marca 2014

Calo – Sila reality .




Calo –  Sila reality .
Práve som si prečítal, pár článkov z môjho, teda tohto blogu a bolo to, pre mňa zvláštne. Snažím sa písať veci z môjho vnútra, začať tým od seba a na základe svojich skúsenosti a procesov, čo v sebe vnímam filozofovať smerom k celej spoločnosti, dalo by sa povedať, až k celej existencii. Som jeden malí mravec, pobehujem kade tade, všeličo som už riešil. No a z pozície tohto Mravca si len tak rozmýšľam a filozofujem. To sa dá robiť hrozne dlho na plné obrátky a navždy. Je to, ale taká zvláštna situácia, lebo píšem ako jedna osoba a tým pádom sa tu dá pozorovať, osud jedinca, ktorý sa pohybuje v tejto veľkej spoločnosti celého sveta a to je pekelná záležitosť, „kvapka v oceáne“. Toto je ale iný oceán u nás nie je všetko dané. Táto realita je tak riadená a tak vyladená, jedinec nie je schopný túto realitu lepšie pochopiť a nazerať, na ňu. Začať hlbšie bádať a predstavovať si rôzne veci, je pre jedinca pekelne silná vec. Život jedinca je ozaj zvláštny. Ozaj snažiť sa motať okolo samotnej existencie, to je iná káva. Predstaviť si jediný aspekt, hocičo, každý človek každá vec, ma veľkú moc, každý krok, úsmev, slovo, nápad, rozhodnutie, všetka činnosť. Tu isto nie je len jedna dimenzia, lebo viem, že už náš život, isto nie je náhoda a ku každému jedincovi sa dokáže natočiť celý vesmír. Je fascinujúce aký mi ľudia sme, pobehujeme tu, pracujeme, bývame, bavíme sa, no jednoducho žijeme a pritom, nič nevieme. Napadá ma aj také, že všetko v tejto našej existencii je na takej úrovni, že si to ťažko, čo i len predstaviť. Sme tu spolu, ale zároveň každý zažije to, čo je pre neho určené na jeho ceste. Tento svet je isto veľké dielo, ktoré proste musíš zažiť. Funguje to tuná celkom kvalitne, vyššej moci myslím sebavedomie, prehľad, stabilita nechýba, čo je dôležité. Ako ľudia máme, asi nie náhodou myseľ nastavenú tak, aby nám isté pravdy, procesy a zákonitosti ostali skryté. Sme ľudia a sme v komplikovanej pozícii. Tento svet, táto existencia je neuveriteľne hodnotná,  kvalitná. Podľa mňa existuje neskutočne množstvo svetov, či dimenzii a zároveň sme všetci jedno. Existencia ako jeden organizmus, všetko so všetkým súvisí. Istotne  sa reality prelínajú, ovplyvňujú, upravujú, veď ten celok je tiež realita, len na vyššom stupni. Isto budú bytosti, ktoré sa vedia orientovať aj v tých vyšších svetoch a realitách. Rôzne démonické a mystické bytosti. Vnímanie času je pomyselne. Myslím si, že čas je tak troška ilúzia a všetko sa deje neustále v prítomnom okamihu. Takže celá existencia teraz už existuje, ale verím vo vývoj a isto sa obohacuje. Alebo existuje, úplne všetko, jednoducho, že úplne všetko existuje. Možno ozaj existuje všetko, čo je možné aj nemožné maximálna Existencia, všetko sa deje v súčasnom okamihu. Preto možno naše ľudské životy idú podľa osudu, lebo bytosť ktorá vidí o úroveň vyššie a je prostá od času všetko vidí. Svet je energia, myslím si, že nefunguje automaticky a tým pádom sa vynárajú bytosti, ako bohovia, či nejaké iné vyššie bytosti, otázne je čo také bytosti robia. Možno je predsa, dobré sa modliť. Aj my ľudia sme mysliace, troška aj slobodne bytosti, tak je zrejme isté, že existujú od nás vyššie bytosti. Veď aj my tuná sme v podstate démoni, život nie je o tom najesť sa a vyprázdniť sa, každý ma svoje plány, každý si žije svoj život, každý ma svoje psyché za každého hovoria skutky. Ja tajne verím, že svet a táto existencia je veľmi rozmanitá a má ušľachtilé ciele.

Tak sa držte,  Démoni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára