Translate

piatok 14. marca 2014

Šíra myseľ



Ja, -0.  Skúsil som teraz.
Šíra myseľ :
Čim začať, aby som mohol rovno kráčať a neurobil si len hanbu, aby som z davu vystrčil hlavu, taká hlava, ale čaká na snipera, ktorý ma, možno tvrdo potrestá. Lebo im robím problémy, možno narušujem princípy v živote na zemi, už dlho vediem vojnu, je to ťažká obrana, no niekedy som aktívny a snažím sa uplatniť svoj názor, na chod tohto sveta, preto patrím medzi bláznov, ale tuná, nie je zdravý nik. Na civilizačné choroby chcem upozorniť, na to, že nás držia na uzde, nech ani jedna dušička neujde, ja sa snažím dostať z oprátky, cítim to tak, že to robím pre všetkých, chcem posilniť proces slobody, dostať naše mysle spod kontroly, nech skonči toto otroctvo, sloboda a mier, to je môj ciel. Som ale, len jeden človiečik, nie som ani veľmi vzdelaný, ja som stým ale nezačal, dlhé roky som si bránil holí život, to ma veľmi zocelilo, tak sa snažím byť troška drzí a bojovať proti tomu, čo sa mi stalo, v mojej hlave je aktivita silná je to vec ozaj divná, beriem to teraz po rokoch, že je to výzva. Verte nikomu neprajem nič zlé, len žijeme v otroctve, oni si z nás robia žarty, nepoznám existenčné pravdy, to poznajú tí vo mne, čo je dosť veľký problém, ale zatiaľ žijem a cítim sa byť obdarený. Nedá sa isť vpred bez toho, že máš max problémy, čo som zažil a zažívam, beriem ako dar. To čo prežívam a vnímam, má veľkú kvalitu, je to niečo vyššie, lebo  toto človek nezvládne, dokonalé hry, ale je to taká hra, že mi ide o život. Je to ale vznešené, i keď je to ťažké ja im za to ďakujem, nič hodnotnejšie nie je ľahké, jediné čo mám, som ja sám. Naše podvedomie a naša myseľ, je veľký priestor, zrejme až nekonečný, myseľ je základ celej existencie. I my sme veľký hráči, zrejme naše mysle nemôžu, len tak skončiť, tak nás držia na uzde, nech žiadna duša neujde, povedal by som, chcú aby sme boli hlúpi. Chcú si udržať svoju moc, je to boj o životnú energiu, boj o moc.  Myseľ a duša, sa asi nedá, len tak ukončiť, bojím sa ale, že sa dá ukradnúť a to by som nerád. Preto nechcem prehrať, dám do toho všetko, čo sa tejto sféry týka, lebo som dosť lenivý a nepracujem na svojom ďalšom vzdelávaní, nikto nerobí všetko. Ja hovorím tomuto priestoru, našich mysli časopriestor, tak to jednoducho cítim, preto tomu tak hovorím. V tomto priestore sa dá veľa tvoriť, čo máme v mysli, to sme my, čo si tam každý vytvorí to má, je to taká hra. Ja sa za svoju myseľ nehanbím, preto som sa rozhodol, že ju na blogu zverejním. Mám troška natrénované, lebo v mojej mysli sa objavilo niečo nové a cudzie, preto som sa naučil myslieť tak, že nesiem zodpovednosť za každú myšlienku, žil som v tom, že moje myšlienky sú vonku, musel som nájsť harmóniu a súlad. Lebo pred svetom neutečieš, ani pred sebou, musel som sa stým zmieriť a žiť. Sú to moji tréneri, učili ma ustáť údery, sú ale zákerný. Život je problém, musí to tak byť, čo by sme tu robili, verím, že spoznáme aj iné veci, že život je pestrý, otvoria sa nám nové obzory. Chcel by som aby existovali aj iné reality, trebárs taká Pandora, tam by som chcel žiť, krásne v harmónii s výšou energiou. Bol by som rád, keby sme boli na takejto ceste a mali šancu postupovať inými realitami. My ľudia sme už teraz na zemi Démoni, sme Démonické stvorenia. Javí sa mi, že ľudstvo ide smerom naspäť, že nesmerujeme k vyšším bytostiam, ktoré prirodzene sme, ale tak nás vedie svet, takto nás tu vedú, aby sme boli konzumný hlupáci. Mňa rajcuje svet a predstava, že budeme vyššie bytosti, svet bude úplne iný, že nájdeme cestu k vyššiemu poznaniu a harmónii, zo všetkým živým. Kompletný súlad s bytím, prírodou, s celím vesmírom. Nie naspäť, ale vpred, to by som chcel. Ľudia musia bojovať za lepší svet, čim viac ich bude, tým lepšie, cesta vedie cez naše mysle, naše šíre priestory, nie sme len obyčajný živočích. Poďme sa stať vyššími bytosťami, veď nás tu kŕmia nezmyslami, robia z nás hlupákov.

Musí prísť bod zlomu, nech máme Zem novú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára