Translate

nedeľa 23. decembra 2012

Calo - Bezprávie.




Calo   Bezprávie.
Som, už nejako moc starý, tým ako letí čas, sa to stane. Mám v sebe neriešiteľnú dilemu, veľa neprijateľných veci, čo nemôžem vydržať, nesmiem to brať osobne. To, aký silný je sex ma riadne desí, nemusím ho mať, ale nesmiem byť atakovaný. Riešim to tak, že to neriešim a snažím sa žiť. Zatiaľ som sa udržal, ale tým sa nechcem moc chváliť, lebo je to veľmi krehké, radšej moc nehovoriť, lebo ak padnem, už to bude všetko o inom. Chcem veriť aspoň sebe, starať sa len o seba, musíte mi byť voľný. Musím sa tešiť, keď sa niečo podarí, byť pripravený na nové výzvy, zároveň žiť zo dňa na deň, i keď vo výhľade je dlho zamračené. Hrozí silná búrka, ktorá ma so sebou môže strhnúť, pôjde mi rovno po krku. Vypáli rovným smerom po mne,  ja neviem koho ešte strhne, pršať bude na všetkých. Používate proti mne podlosť, kto túži po tak dokonalom bezpráví, kto si to vychutnáva, aj ty. Ja nenájdem silu byť hajzel a to ma vyjde draho. Drsne, ja si nič neviem zistiť, oni vedia všetko. Ja bojujem márne, o čo mi vlastne ide. Prípadný drsný pokus o blízku pomoc, by som mal, aj tak odmietnuť, zatiaľ ale netreba riešiť. Situácia je ale náročná, je ťažké byť len sám. Zo ženami je to vážne, nádej je v tom, že ma nechali bojovať. Zbytočná atraktivita mi moc nesedí, na čo, by to bolo dobré, no ale veď vidím na čo. Byť sám je celkom pohoda, potom ma človek trebárs blog a píše tam voloviny. Som silno nenásilný človek, chcem to brať, ako svoju výhodu, i keď ma to možno zničí. Situácia je vážna, považujem to za experiment, snažím sa aj tak prežiť, snažím sa byť konštruktívny. Chcem sa zachrániť, musím brať, čo prichádza a sledovať, svoje ambície a ciele. Všetko zle, ma aj svoj pozitívny rozmer,  dúfam že aj pre mňa, majú silu ma potopiť, je hlúpe o ne stáť, len je vo mne prirodzená túžba a evidentne sa to rieši, tak kľud nebudem mať. Ideál je prebojovať sa k jednej, len z debilných dôvodov, sa mi to môže máliť, ale nie je aktuálne, budem riešiť, ak sa stane. Je to síce strašidelné, ale stále lákavé, u mňa to ale dopadne zle. Dôležité sú iné veci, čo sa deje a akú mám možnosť, čo si môžem dovoliť, aký majú so mnou plán a či môj trest bude večný. Moc nado mnou majú absolútnu, schopnosti veľké, tak sa uvidí, toto ma ale nebaví, chcem to aktívne riešiť, chcem vedieť čo a prečo, či je to tak, alebo onak, chcem isť k jadru veci. Trocha priamej aktivity, už si viem predstaviť všeličo riešiť, potrebujem už niečo zažiť. Páčia sa mi baby, tak to trebárs využite, keď ma silno vnímate, máte v rukách veľkú moc, riešte čo chcete. Ničota ma nebaví, mám zamotanú hlavu, urobte aktívne a priame kroky.

Doprajte mi zážitok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára