Translate

sobota 8. decembra 2012

Túžba



Ja, -0.  Skúsil som teraz.
Túžba  :
Stále čakám, plodný nápad, za ktorým sa skrýva spása, pokiaľ taký vôbec je, vyzerá že nie. Nie je mi, vôbec všetko jedno, tá cesta je peklo. Na toto, to nestačí a to sa mne nepáči. Nestačí byť superman i ten by sa, na to už vykašlal. Nechcem robiť veľké zmeny, pod tlakom, zle by som dopadol, ja si nemyslím, že je to správne. Aby jeden, ťažký osud uspokojil všetkých a len tak sa dá, podľa mňa, to nie je, dokonali plán, ale snažím sa to chápať. Neláka ma zmena, ani keď to povolí, stratilo by zmysel, ako som, doposiaľ žil. Len to, už ja ozaj neviem, bude to drvivé, musím zostať na žive, čas to dúfam ukľudní a bude sa dať. Ja však, nemám na výber, dokážem len prežiť a seba si ceniť. Je to ťažká obrana, určite nie zábava v celej hlave, mi to hučí. Javí sa mi to beznádejné, že by bolo, ešte možné žiť, tak ako chcem a ako mi je prirodzené. Nerád nadávam na ženy, majú svojich sračiek dosť, nemyslím to v zlom, veď to má, tak každý aj ten, čo sa neskutočne snaží a cestu si razí. Nemám rád, keď stretnem buldozér, pokazí mi to deň, viacej nesmiem dovoliť, postupne to cele zahodiť a neskloniť hlavu. Snažím sa byť aktívny, nechcem všetko nechať na náhodu a dúfať v spásu, že sa všetko samé napraví a bude sa mi, ľahšie žiť. Na ľahké veci, môžem zabudnúť, tie už nie sú dávno pre mňa. Všetko bude hrozne ťažké,  je možné že krachnem. Žeby ma ozaj, všetci poznali a zároveň aj klamali?

Dúfam, že sa raz dozviem, že pod tlakom nezomriem, budem silno bojovať, že dostanem tú šancu, udržím sa na nohách a nestrelí mi hlava.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára