Translate

sobota 22. decembra 2012

Calo - Treba sa liečiť, lebo zle skončíš.



Calo – Treba sa liečiť, lebo zle skončíš.
Pustiť si minimal mi dosť sedí, dlho som to nerobil. Je to jedna z vecí o ktorej som netušil, ale pritom, silno sa s ňou stotožnil. Hrá mi hudba, ktorá nezamestná moju myseľ a je mi veľmi príjemná. Teraz v nej hľadám dobrú atmosféru na progresívne veci, čo dá sa povedať aj cítim, mam ju celkom hlasno, podporuje moju myseľ, vo svojom rozhodnutí, napísať kadečo i keď čo konkrétne mi jedno nie je, dať na prvé miesto snahu tvoriť a jednoducho si to dovoliť, pomáhajú mi výroky, čo som zachytil. Snahu tvoriť považujem za vznešenú, ja sa za seba nehanbím,  ak chceš môžeš o mne vedieť veľa, nerád veci skrývam, nerád podporujem klamstvo, najlepší je čistý stôl. Každý ma čo povedať, je otázne, či to aj správy, nemusí každý. V ústraní sa flákajú milé a hodnotné veci, ja som voľakedy to svoje prestrelil v ústraní sa verejne prejavil. Asi zlá kombinácia, mne to tak sedelo, tancovanie ma veľmi chytilo, chcel som si to dopriať a dobre sa pohrať. Topil som sa v smútku a doteraz si nie som vedomý, ako taká vec môže pôsobiť. Dnes už viem, že sa tomu hovorí aj depresia, vtedy som odmietal sa liečiť, chcel som si poradiť sám. Miesto, aby mi niekto povedal, choď sa liečiť, tak sa do mňa obuli. Potreboval som to zmeniť, vtedy som bol zo seba sklamaný. Spravili, čo som netušil, že je možné. Asi aj písať o tom nie je vhodné, aktuálne je to stále. Dostali sa ku mne rôzne výroky, rôzne zážitky. Trvá to veľa rokov, ja neviem, či to nezostane stále skryté, nejaký názor mám, ale ten mi neobjasnil nič, len fakt, že sa to deje. Mám vážnu diagnózu, ale liečba je neúčinná, skúšam to liečiť po svojom a žiť. Ja mám nejakú povahu a v tomto prípade je aktuálna, aj likvidácia pozitívnym, ak by to bolo aktuálne, veľa bojujem, tak teoreticky možné to je, je to vážne. Zaujal som veľa hodnotných postojov v ťažkých, neprijateľných rozpoloženiach a situáciách je to tak stále. Mali mi radšej na začiatku povedať, choď sa liečiť, nebehaj kade tade, lebo zle dopadneš. I keď v podstate aj povedali, ja som ale ešte občas dobehol kuknúť. Od detstva som behal po vonku a doteraz som sa toho nezbavil.

Snáď aj v pekle raz vide slnko, ktoré prežiari temnotu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára