Translate

štvrtok 21. februára 2013

Calo – Zvrtlo sa to.



Calo –  Zvrtlo sa to.
Zase sa mi nechce spať, no takto ďaleko nezájdem, ale potrebujem zážitok, na tie, je môj život skúpy. Každý si občas niečo kúpi, aby si urobil radosť, oslávil tú svoju mladosť, ak ju ešte má, to sa časom mení. Mne mladosť radosť nepriniesla, tak to skúsim v strednom veku, nie však v strednom prúde. Na to, to tu fičí riadne, tu nie je všetko v poriadku, ani nikdy nebude, už sa núka, že jedine nabudúce, teraz si to vypiješ, prvý to vždy schytá, no ani sa nedivím, keď som sa tak previnil. Nie som, žiadny veľký silák, nevyhľadávam extrémy, aj tak som si tu riadne zavaril. Možno som sa, len raz zle rozhodol, to neviem a celé to tu zapálil, no ale zatiaľ nezabalil. Dať za tým bodku, sa dá hocikedy, zakiaľ je medzierka, treba sa tam skúsiť natlačiť, ešte skúsiť, zle sa tieto veci hádžu za hlavu, hlavne keď ide o všetko, to si rozmyslíš. Skúšam prežiť s hlavou hore, ale nevyzerá to moc dobre, robím chyby, ale iné neviem, snažím sa ísť v ústrety, či to ma zmysel neviem, zatiaľ som sa vždy rozhodol, že sa ešte pokúsim s vierou, že to zachránim, už je to ale, až hlúpe. Pekné veci, keď sa to všetko krásne zvrtne, začnú prilietať neuveriteľné veci zvonka, no to som si vybavil. Snažil som sa, len som prehral, takúto silu som však nečakal, toto som prehnal. Neviem o čo ide, či sa mi to raz zíde, alebo nie, či vôbec niečo uvidím, alebo to bude takto, prijebané celé. Naozaj pekné, takéto si vybaviť, ako keby, som nemal sám dosť. Riešiť mám čo, len k tomu sa ja neviem dostať a už je to jedno, čo sa stalo tak sa stalo, mám výnimočné problémy. Asi som moc šikovný, moje problémy mi nestačia, tak som ich natiahol aj zvonku, veci ktorým nerozumiem, ale mám, no proste paráda. Sex, juj to je parádička, to je pre mňa skvelá vec, Ja si tuná užijem. Vedel som, že to u mňa nebude dobré, ale zvrtlo sa to moc, je to zlé, nič sa nedá robiť. Všetko zlé je iste, aj na niečo dobré, bolo by trebárs fajn byť vzorom, pre ľudí, čo to nemajú ľahké, že vždy sa dá pokúsiť. Ľahké to tu nemá nikto, ale mnohým sa darí lepšie, to ich ale neobohatí, zostanú plytký. My, čo máme problémy, by sme mali ukázať, že sa dá aj z mála a dobré veci, nie len tie ich plytké reči, založené na tom, že oni dokážu skovať svoje problémy a nie je ich vidieť, tie ich raz niekto iný pocíti, oni si však chybu nepriznajú. Ja si asi musím priznať aj to, čo nie je problém, no v tejto situácii na tom, nie som moc dobre. Lenže mne, nič nevadí a to je potom úplné super, potom nevadí ani buldozér keď do mňa narazí. Skúsim byť lepší, keď toto nestačí, ja sa chcem zachrániť, lebo nie som, tu len na okrasu, chcem bojovať statočne, zadarmo to nedať, nikoho sa nebáť. Žiaľ teraz, som vyletel so systému a návrat je ťažký, no uvidíme, priorita je zostať stáť na vlastných, uhájiť si svoje záväzky, musím byť veľmi silný, nedať to tým plytkým, ktorý nedávajú nič. Ja nechcem nič zadarmo, toto je, ale moc.

Ešte nie je koniec, vždy je možná zmena, musím chápať seba. Udržať si argumenty, svoju pravdu, svoju silu, zlému vzdorovať, nikdy sa nevzdať, dobré zo seba predať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára